Gazda(g)ság és pszichológia

Ne menj éhesen vásárolni. Kezdj el jobb döntéseket hozni a viselkedés közgazdaságtan segítségével.

mutasd hogyan >>

100% Adatvédelem. 0 % spam, vagy felesleges tartalom, csak tömény hasznos tudás.

Az emberi lények általában nem rendelkeznek egy Einstein (vagy Barro) szellemi képességeivel, és korántsem jellemzi őket egy aszketikus buddhista szerzetes önuralma. Nagyon is erőteljes szenvedélyek fűtik őket, nem látnak jól távolra.

— Richard Thaler - amerikai Nobel díjas közgazdász

Döntéseink 95 %-át tudattalanul hozzuk?

A legújabb neuroökonómiai és pszichológiai kutatások szerint igen.

Ha már próbálkoztál különböző marketing eszközökkel, akkor láttad, hogy sokszor a legjobb technika sem elég, a biztos sikerhez. Mert a siker csak egy dolgon múlik. A kapcsolaton. Az nyer, aki hamarabb képes kapcsolatot teremteni a vásárlókkal. Azaz az emberekkel. Ehhez pedig a reklámpszichológián keresztül visz az út.

A reklámpszichológia nem egy tábla kréta tudomány, hanem módszer, ami több mint 200 agyi torzítást és lélektani technikát ismer és használ a vásárlók meggyőzéséhez.

A reklámpszichológiai tudásnak a legalapvetőbb képességeddé kell válnia a reklámjaidban és a marketingedben.

Ha most azt gondolod, hogy eddig is meg voltam nélküle, ezután is megleszek, akkor igazad. Ezután is megleszel, csak óriási előnyt fogsz adni másoknak, akik használni fogják. Mintha kapnál ajándékba egy Ferrarit, de te inkább maradnál a Trabantodban, mert azt ismered, a Ferrarit meg nem. Majd megismered ha elhúz melletted.

A sikeres hirdetés létrehozása mesterség; kell hozzá ihlet is, de sokkal több módszer és kemény munka.

David Ogilvy, Marketing legenda

A kemény munkát, az elmúl 100 év pszichológiai kutatásai elvégezték. Motivációkutatás, meggyőzés, befolyásolás, pszichológiája, értékesítés, vásárlás, döntéspszichológia. Csak néhány terület amit már kellő utánajárással bárki felhasználhat a marketingjében.

Végre foglalkozhatsz az üzleteddel, azzal amit igazán szeretsz, nem pedig keresni a tuti technikát, amivel elkezdhetsz kommunikálni az ügyfeleiddel.

Ha továbbra sem használod a reklámpszichológia tudását, óriási hibát követsz el

A tények a reklám szempontjából teljesen irrelevánsak. A lényeg az, amit a vásárló hisz .

Seth Godin, sethgodin.com

A technika nem elég. Mert a vásárlódat nem az győzi meg, hogy hanyadik helyen szerepelsz a Google keresőben ( persze az is kell, hogy észrevegyen:-), hanem hogy mit fog elhinni rólad, és a termékedről. Elhiszi,hogy msegít neki, megbízhatónak lát, vagy felejthetőnek fog hinni. És ez tömény reklámpszichológia.

A jó hír, hogy mindenkinek ugyanaz a rendszer fut a fejében. Úgy hívják, hogy az agyunk. A különbség a tapasztalatban van, amit már jól ismerünk. A különböző agyi és pszichológiai torzításokat a reklámpszichológia és a neuromarketing révén már szuper pontos módon vagyunk képesek használni, a reklámjainkban, miközben győzködni próbáljuk a vásárlóinkat, hogy minket válasszanak, és nálunk költség el a pénzüket.

Semmi mást nem csinálok, csak elküldöm neked heti rendszerességgel ezeket a technikákat, és értesítelek a reklámpszichológiai képzéseimről.

mutasd meg hogyan tudom ezeket én is használni

50% Complete

Add meg az email címed, és nyomd meg a gombot a kezdéshez.

Pillanatokon belül elküldöm az összes reklámpszichológiai anyagomat, amit eddig összegyűjtöttem, amivel meg fogod növelni az üzleti eredményeidet.

100% Adatvédelem. 0% spam. Csak tömör és hasznos tudás.