Marketing hatástöbbszörözés

Marketing tanácsadás extrákkal a Te cégednek is.

Reklámpszichológia audit | Féléves online marketing stratégia | Kreatív koncepció

Időpontot kérek.

Reklám pszichológiai konzultáció

Leteszteljük mennyire vagy figyelemfelkeltő, meggyőző és hiteles, és segítünk ütősebbé válni.

Tovább a részletekhez

6 hónapos stratégia pszichológiával

Komplett tervet készítünk Neked mérhető célokkal, értékesítési tölcsérrel, automatizálással.

Tovább a részletekhez

Buyer Persona készítés és keresés

Tűpontos pszichológiai profilt készítünk az ideális vásárlódról, és meg is keressük Neked.

Tovább a részletekhez

Kreatív koncepció kidolgozása

Kiemelünk a tömegből, egy kristálytiszta üzenettel a vásárlóidnak, hogy tudják miben vagy a legobb.

Tovább a részletekhez

Tisztán, pontosan kommunikálsz? Megnézzük. Vonzóvá teszünk a piacon. De nagyon.

A sikeres marketing titka a megfelelő üzenet. Te vevőket keresel, a vevőid jó termékeket és szolgáltatásokat. Ugye? Az igazság az, hogy a reklámpszichológia szerint nem. Te nem vevőket, hanem olyan embereket keresl, akiknek pont rád, a termékeidre, szolgáltatásaidra van szüksége. Te pedig olyan ügyfeleket keresl, akikben megbízhatsz, hogy kifizetnek, és folyamatosan eltartják az üzletedet. És ez már tömény pszichológia. Alkalmazott pszichológia. Ugye te is örülnél, ha azt éreznéd, hogy mágnessé váltál az ügyfeleidnek, akik nem tudnak ellenállni az ajánlataidnak.

A reklámpszichológia konzultáció során alaposan megvizsgáljuk, hogy mit látnak, hallanak  és főleg éreznek belőled a vevőid. Mennyire bíznak benned, mennyira vagy vonzó vagy inkább kihagyhatatlan lehetőség a számukra. Megvizsgáljuk és átbeszéljük, hogy mit és hogyan akarsz kommunikálni velük, mit érdemes mondanod, hogy úgy viselkedjenek ahogyan Te szeretnéd. Megbeszéljük, hogy hogyan használd ki  a megfelelő figyelemfelkető, befolyásolási eszközöket az értékesítésedben, hogy piszkosul vonzó legyél nekik. Gyere és próbáld ki. Tetszeni fog. Igazi Aha élmény lesz. Ígérem.

Vigyázz. kész. Start. 6 hónapig biztosan tudni fogod, hogy honnan lesz pénzed, és vevőid.

Gondolom hallottad már, hogy a leggyorsabb hajó sem ér célba, ha nincs rajta kormányos. Ez teljesen igaz a marketignedre is. A legkíválóbb eszközökkel sem lesz sikered, ha nem tudod őket célzottan használni. Hiába a legjobb Google ads, facebook hirdetés, szórólap vagy webshop, ha nincs terve, hogy mit akarsz elérni velük, kidobott pénzzé válnak előbb vagy utóbb. Ezért hoztuk létre, a tervező konzultációnkat, hogy már azelőtt lásd mit fogsz elérni, mielőtt elkezded a zegész marketinget. ÉG és FÖLD a különbség tervvel vagy nélküle.

A marketing stratégiai szolgáltatásunk során lépésről lépésre megtervezzük a tennivalókat, hogy a legmegfelelőbb üzenettel találkozzon a célcsoportod, a megjobb pillanatban. Ha ebben sikeres leszel, akkor dőlni fog a pénz:-).

  1. Első lépésben alaposan átbeszéljük, hogy mit kínálsz, és kinek.
  2. Második lépésben megfogalmazzuk az alapvető marketing üzeneted (core message), és eldöntjük, hogy kinek, és hogyan fogjuk kommunikálni ( és persze, hogy kinek nem), és meghatározzuk, mennyi pénzbe fog kerülni félévre a kampányod, és mennyi pénzt fogsz vele keresni.
  3. Harmadik lépésben elkészítjük az értékesítési tölcséreidet, ösztönzőidet, és az vásárlási folyamatodat.
  4. Negyedik lépésben összeállítjuk az eszközparkot, amit használni fogsz (google, facebook, opt in formok, analytics stb.)
  5. Ötödik lépésben megírunk minden szükséges marketing szöveget
  6. Hatodik lépésben beállítunk minden szükséges technikai paramétert
  7. Hetedik lépésben pedig megnyomjuk a START gombot. ENNYI.

Találd meg az ideális vevődet, és tudj meg róla mindent.

Ne beszélj tömeghez. Ismered a mondást? Aki tömeghez beszél, az senkihez sem beszél. Ugyanez igaz a marketingre is. Aki mindenkinek el akar adni, az a végén senkine ksem fog eladni.

Miért?

Az emberek ( azaz a te vásárlóid is) személyes üzenetekre reagálnak. Olyanokra amelyek megszólítják őket. Senki sem gondolja magáról, hogy ő egy átlag ember, vagy egy tömeg része.  Annál eredményesebb egy marketingkampány, minél pontosabban képes megszólítani azokat akik számára fontos az üzenete. A marketingben nincsenek emberek, csak nők, férfiak, idősek, fiatalok, szegények és gazdagok. Egyszóval csoportok és személyes vannak.

A Buyer persona készítés szolgáltatásunk során minél pontosabb pszichológiai, demográfiai, pénzügyzi profilt rajzolunk a Te ideális vevődről. Szinte látni fogod, ahogyan rád néz. Sokszor el is nevezzük, hogy érezd, és gyakorolhasd, hogy hogyan lehet vel a legkönnyeben kommunikálni, hogy vásároljom tőled. Felkutatjuk, és profilozzuk a legjellemzőbb érzelmeit, vágyait, céljait, félelmeit, szokásait, viselkedését. Életre keltjük a tökéletes vásárlódat. ÉS utána neki célozzuk a kampányodat. Kérésedre meg is keressük őket.

A legnagyobb márkák is egy jó ötlettel indultak el. Tedd miért hagynád ki?

Gondolj bármelyik nagyobb márkára, biztosan azonna leszedbe fog jutni egy üzenet, egy érzés. Think different? Apple. Csúcs ez az érzés? Coca cola. Ronda és finom? Csokito. A pöttyös az igazi? Túró Rudi. Egy ötlettelen kampány, egy üzenet nélküli marketing kampány, még akkro sem lesz sikeres, ha a világ összes pénzét ráköltöd. Mert az emberek nem termékeket, és szolgáltatásokat vesznek, hanem megoldást a problémájukra, vágyaikra. Ezt kell üzennie a marketingednek. Ezt hívják kreatív ötletnek.

A kreatív koncepció szolgáltatásunk során kitaláljuk Neked, hogy mit kell sugallja a célközönségednek, hogy felébreszd bennük a vágyat a vásárláshoz, vagy megoldást lássanak személyes problémájuk megoldásásra a termékedben. És a jó ötlet ezenfelül, meg is szólítja őket, mert figyelemfelkető, és személyes üzenetként fogják meghallani. Ezt készítjük el neked a kreatív koncepció kidolgozásával. Neked már van?

Eleget beszéltünk. Csináljunk is végre valamit.

Éld át és használd a reklámpszichológia erejét.