Használd a pszichológia erejét, és hirdess eredményesebben.

Eredményes, bevétel- és konverziónövelő marketing megoldások és online hirdetések a pszichológia erejével.

Gondolkozz a vevőid fejével, és szerezz több figyelmet, legyél meggyőzőbb, és érj el több konverziót.

Te mire használnád legszívesebben?

A reklámpszichológiát számtalan jobbnál jobb módon tudod felhasználni a saját üzleti gyakorlatodban. Összegyűjtöttünk neked néhányat, amiben mi is tudunk segíteni neked.

Figyelemfelkeltő üzenetek és szövegek

Kihasználhatod a 3 alapvető figyelemfelketési technikát és további trükköket, hogy kiemeled a reklámjaidat a konkurenciáid közül.

Web Design és UX

Egyszerű grafikai, és észlelési tükröket használhatsz hogy könnyebben vezesd a látogatóid viselkedését a számodra ideális irányba.

Befolyásolás és meggyőzés

Célzottan kommunikálhastz különböző célcsoportjaiddal, ha ismered mire figyel az agyuk, mit hallanak meg a legkönnyebben.

Konverziónövelés és ecommerce

Hozzáigazíthatod a vásárlási folyamat pszichológiai útjához a webshopodon történő vásárlást, így több konverziót fogsz elérni.

Buyer Persona és piackutatás

Tűpontots személyiségrajzot építhet az ideális vásárlód mozgatórugóiról, így sokkal személyesebben fogod tudni megszólítani őket.

Vevők megtartása

Növelheted az elköteleződésüket, és újravásárlásra bírhatod őket, "kerítést" építhetsz köréjük, hogy a konkurenciád ne érje el őket.

A reklámpszichológia egy hatékony módszer, amivel erősebbé válsz a piacon. Nem valami misztikus tábla kréta tudomány.

A reklámpszichológia megmutatja neked, hogy hogyan gondolkoznak a vásárlóid. Segítséget és pontos adatokat és tecnikákat  kapsz, hogy hogyan kelts fel a figyelmüket, és növeld meg  a konverziódat,  hogyan legyél meggyőzőbb és hitelesebb, vagy lépj velük eredményesen kapcsolatba. Mindezt a pszichológia gyakorlatias és tudományos felhasználásával.

“A reklámpszichológiával megértettem, miért nem működött a Google Ads reklámon. Nem értettem a vevőimet. Most már pontosan tudom mire vágynak, és azt hirdetem nekik.”

Knirsch OlivérÜgyvezető, adótanácsadó
Az influencerek archetípusaireklámpszichológiavásárlás pszichológiája
február 13, 2020

Az influencerek archetípusai

Ebben a cikkben elmagyarázom azokat a reklámpszichológiai okokat, amelyekk lmegérted, hogy miért olyan népszerűek az infulencerek.
neuromarketingreklámhatékonyságreklámpszichológia
december 22, 2019

Legnagyobb hiánycikk a figyelem – Előadásra mindset-nél.

A figyelem a legnagyobb hiánycikk a mai életünkben. Ezt a reklámipar is jól ismeri, és megteszt minden, hogy megszerezze a figyelmünket. Ha sikerül, irányítani fog minket.
neuromarketingreklámhatékonyság
június 18, 2019

A Fedex története

The Story Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco…